Wednesday, March 20, 2013

Esimesed 2 elukuud

No nüüd jutustan teile, mis Laura esimesel kahel elukuul tegi ja õppis. Aga ärge muretsege, mitte üksikasjalikult kuna kes ikka kõike mäletab eks.

No kui ta siia ilma tulnud oli siis ei saanud ta mitte midagi aru. Kõik oli nii võõras. Esimesed paar tundi saime olla kõik kolmekesi koos. Siis pidi Martti ära minema ja meie läksime Lauraga palatisse. Seal oli üks naine veel oma pisikese pojaga ja ta ei meeldinud mulle kohe üldse. Ta ei lasknud mul ja Laural absoluutselt magada, muudkui oigas, kolistas ja krabistas kilekotiga. Aga järgmine päev saime eraldi palatisse. Seal oli hea magada ja kahekesi olla ja tutvuda. Ühe öö olime seal ja siis saime koju. Roger tuli koos Janaga meile järgi ja viis koju. Ma panin Laura oma voodisse tuttu aga ega ta seal eriti olla ei tahtnud. Tahtis kohe sülle ja nõudis süüa. Kohe kohe saabus ka Martti ja siis tulid ka esimesed külalised. Haiglas käis ainult minu ema Liina kuna mul ei olnud hea olla. Aga koju saades oli juba parem. Külla tulid vanavanaema Evi, onu Mati, tädi Liina, vanaema Liina ja onu Rasmus. Esimesed päevad ja ööd möödusid rahulikult, Laura magas enamuse ajast ja me Marttiga koguaeg nunnutasime Laurat. Talle tundus see väga meeldivat. Aga mida rohkem aeg edasi liikus, seda rohkem hakkas ta ringi uudistama ja üleval olema. Öösiti magas ilusti. Ma sain ainult mõne unetu öö. Varsti juba hakkas naeratama teadlikumalt ja ka jutustama vaikselt. Aina rohkem ja rohkem muidugi iga päevaga. Arsti juures oleme ka 3 korda käinud ja ta on täitsa vahva. Aga nüüdseks juba Laura jutustab palju, jälgib oma mänguasju ja vehib kätega et need liiguks ka ikka. Naeratab vahest ka häälega ja vahel ka asjade peale mis mulle ja Marttile üldse ei tundu naljakad, nt laelamp. Pead hoiab juba täitsa ilusti ning hommikul räägib oma mõmmidele mis öösel unes nägi ja niisama maailmaasju. 
Postitada üritan nädalas korra sellest mis teinud oleme ja Laura uut õppinud jne.. Hiljem lisan ka mõne video Laurast ja ka mõne pildi :)

No comments:

Post a Comment