Sunday, March 24, 2013

nädala kokkuvõte

Esmaspäeval käisid mul ja emmel külas emme sõbrannad Sandra, Keterin ja Silje. Nunnutasid mind mõned tunnid ja siis läksime õue. Sõitsime kõik koos bussiga mustamäele ja seal läksin emmega koos Gerda maja ette et koos tema ja Robiniga jalutama minna. Jalutasime Kristiine keskusesse ja sealt läksime emmega koju kuna mul hakkas nälg tekkima ja ei tahtnud enam magada.
Teisipäeval käisime ainult korra jalutamas kuna emmel hakkas kõht valutama. Mina olin koguaeg heas tujus ja kõik pakub mulle nalja. Kõvemat häält teen ainult siis kui söögiaeg või uneaeg on.
Kolmapäeval olime emmega koguaeg voodis kuni kella 4ni. Siis viis emme mu issi tööjuurde. Seal magasin vankris kuni issi veel viimaseid asju tegi.
Neljapäeval käisime kuskil ja mingi tädi muudkui välgutas kui emme mind hoidis. Pärast sai emme 4 pisikest pilti minust ja läks mulle id-kaarti tegema. Mina läksin issiga koju kuna seal oli niiiiiiiiiii palju inimesi. Õhtul käisime veel kuskil suures poes. Issi sai sealt pilte minust. Ma olen ikka nii armas :).
Reedel midagi erilist ei toimunudki. Olin päevotsa lõbus ja tubli, nagu alati.
Laupäeval käisime emmega jalutamas pikalt. Kui koju jõudsime siis kohe tuli issi ka ja onu Sander jõudis ka natukese aja pärast külla. Ja siis tuli veel tädi Birks. Jeeeeeeeeee. Vahepeal jäeti mind issi ja Sandriga koju. Õhtul hakkas emmel jubedalt pea valutama niiet olin issiga.
Ja täna, pühapäeval oleme emmega voodis siiani olnud. Vaatan oma mänguasju ja on lõbus.

Vahepeal üritan mängukaarel olevaid mänguasju ka kätte saada aga kui juba puudutan siis lähen nii ekstaasi et hakkan kätega vehkima ja ei tule midagi välja sellest haaramisest. Aga vähemalt ma üritan. Varstivarsti saan hakkama ka :).

No comments:

Post a Comment