Saturday, March 30, 2013

muudkui kasvan ja arenen :)

Esmaspäeval käisime emmega mu tädimehel ja tädipojal bussivastas. Jõudsime kesklinna liiga vara ja emme jalutas nii aeglaselt et mulle see küll ei sobinud seega ta oli sunnitud ümber bussijaama jalutama pool tundi. Mulle meeldis. Rohkem kuskil ei käinudki ja õhtul oli mul halb tuju
Teisipäeval olime emmega lõunani voodis. Issil pidi vaba päev olema aga ei olnudki ja seepärast oli mul jälle halb tuju ja nutsin rohkem kui tavaliselt ja olin nõus aint emme süles olema
Kolmapäeval käisime jalutamas Pae pargis Hugoga ja tema emmega. Hugo on minust ainult paar nädalat vanem. Koos oli vahvam :)
Neljapäeval läksid tädimees ja tädipoeg koju ära. Päeval läksime emmega perekeskusesse. Seal ma enamuse ajast magasin vankris. Hiljem vaatasin ja uurisin ringi, nii palju oli ju uusi nägusi ja teisi lapsi. Öösel kell pool 1 jõudsid mu vanaema Liina ja onu Rasmus Eestisse ja tulid meie juurde. Mina siis juba magasin.
Reedel ärkasin ja Rasmus mängis minuga. Emme magas kaua. Varsti läksid juba vanaema ja Rasmus ära kahjuks. Ja emme, väike unimüts, magas lausa kella neljani. Aga mina sain issiga olla ja mulle täitsa meeldis see.
Laupäeval pidi issil vaba päev olema aga ta oli siiski tööl. Päeval olin emmega ja esimest korda upitasin ennast seljalt kõhule, jeee! Teist korda enam välja ei tulnud nii hästi ja sain isegi täitsa kurjaks. Õhtul sain kätte oma mänguasja ja koguaeg toppisin seda suhu. Mul oli jube lõbus. Õhtul käisin issiga koos vannis ja dušš on ikka niiiiii hea asi. Nii meeldib vannis olla kui emme laseb vett kõhule. Siis siputan jalgadega ikka nii et emme ja on täitsa märg. Ja nüüd näen ilusaid unenägusid :)

Aaa.. Ja emme pilte ei ole arvutisse üldse pannud, seepärast ei ole ka neid siin üldse. Aga ükspäev ta teeb seda, ma luban teile :)

No comments:

Post a Comment