Wednesday, April 3, 2013

Pühapäeval tulid onu Rasmus ja vanaema Liina õhtul meile uuesti külla. Aga esmaspäeva hommikul läksid nad juba soome ära. Hommikul saatsin neid rõõmsalt ära, jutustasin ka vanaemaga. Päeval ei olnud mul just eriti hea tuju. Veetsin terve päeva emme süles kuni issi koju tulekuni.
Teisipäeval käisime emmega ortopeedi juures. Tädi venitas mu jalgu ja ütles et need ei liigu nii nagu peaks. Saatis kuskile mind emmega, seal emme hoidis mind kinni kõvasti. Röntgeniks vist nimetati seda. Pärast seletas emmele midagi ja ütles et see on neuroloogi teema. Ma eriti seda matsu ei jaga kes see ortopeed ja neuroloog on. Aga piisab sellest et emme teab. Peale ortopeedi juures käiku läksime mustamäele sõbra Robiniga ja emme sõbranna Gerdaga jalutama. Jalutasime kauakaua. Mingis kohas emme söötis mind ka. See oligi selline tuba mis on mõeldud emmedele kes tahavad mähkmeid vahetada ja süüa anda lapsele. Peale mustamäel jalutamist läksime selle neuroloogi juurde. Sinna tuli issi ka kaasa. Päeval oli ta tööl, ei saanud tulla. Neuroloog oli nii vahva tädi et ma pissisin talle selle aluse peale mälestuseks. Ta oli jube sõbralik ja rääkis emmega ka nagu emme oleks tita. Andis mingi paberi emmele ja ma saan 10 korda käia massaašis. See pidi päris hea värk olema. Eks näha ole siis. Pärast läksime koju, sain vanni ka, juhhuuu.
Kolmapäeval emme oli päris vässu vist. Aga kell 2 läksime me jalutama. Ma uinusin koheselt. Kella 6 ajal ärkasin, aga siis läksime kohe õue, olin üleval ainult 10 minutit. Läksin emme ja issiga uuesti jalutama. Kell 9 õhtul issi äratas mind lõpuks üles. Päris pikk uinak oli mul :).

Nüüdseks keeran ennast ilusti külje peale, aga kõhuli veel päris ei saa. Vahest ajab kurjaks ka kui üritan aga see läheb ruttu üle. Ja jutustan väääääga palju oma mänguasjade, emme ja issiga. Varem nii kõvasti ja palju ei lobisenud. Nüüd tund aega järjest ikka kui mitte rohkemgi :).

Nüüd veidi pilte ka teile siia lõpuks. Emme laiskvorst võttis kokku ennast :)

 vankris tudu
 issi kärutas
 jaaa emme kärutas ka :D
 emmele niiväga meeldivad traksipüksid :D
 ah olen niisama armas siin
 jaaaa mu merihobu on huvitav, te ei kujuta ettegi
 aga ta ajab une ka peale
 kohetäitsa haigutama ajab
 natuke veel jutustan temaga
 siis vaatan niisama ja jään tuttu aga sellest pilti pole kui tudun
 niisama keelt näitamas
ja jälle armas olemas

No comments:

Post a Comment