Saturday, April 6, 2013

2 päeva issiga

Neljapäeva veetsin ma terve päeva issiga põhimõtteliselt. Emme läks kell pool 1 kodust ära aga enne seda oli tal veel miljon asja teha. Ei saa aru mis need suured inimesed nii hullult möllavad enne toast õue minekut. Aga issiga mulle meeldis. Polnudki nii pikalt saanud ainult temaga olla. Mulle väääga meeldis. Käisime issiga onu Rogeril ka külas. Väga kaua me seal ei olnud. Kodus issi mängis minuga ja ma olin talle väga hea laps. Õhtul hilja jõudis emme ka koju ja mul oli niiiiiii hea meel teda näha. Natuke jutustasin emmega ja siis jäin tuttu.

Reedel olin ma jälle issiga terve päeva. Ja järjekordselt meeldis mulle. Koguaeg ju olen emmega ja vahest issiga pikalt olla kahekesi on hea. Käisime jalutamas ja mängisime koos ning olin jälle eeskujulik nagu alati :).
Õhtul jäin magama enne kui emme jõudis aga öösel teda nähes läks nägu naerule küll. Polnud ju nii ammu jälle näinud.

 tõsine preili
 Hello Kitttyyyy :D
 jeeeeeei, emme tegi imelikke nägusi ja häälitsusi

 jei, issi tegi musi :)
 Veeel üks kleit :)
 Väga numpsid lipsukestega retuusid ostis vanaema Liina :)
 No niii väga tahaks neid kätte saada
 Hea tudu oli

 lebokunn
 i'm cute

 sain emme sõrme kätte, kohe suhu ja eiolnud üldse nii hea kui arvasin :D
 issi süles on ka hea olla :)

Onu Rogeriga :)

No comments:

Post a Comment