Thursday, April 11, 2013

3 kuud!

Esmaspäeval käisime jalutamas koos Robini ja tema emme Gerdaga ning emme ostis mulle kevad/sügis kombeka ka. Meile tuli külla ka minu vanavanaema ja õhtul tulid korra veel ka vanavanatädi Vaike ja vanavanatädi Liia. Liial oli kaasas ka lapselaps kellele ma väga meeldisin. Öösel ma eriti magada ei tahtnud ja  emme sai päris unevaese öö.
 Teisipäeval oli ka veel vanavanaema külas. Emme tegi kooki selle puhul et ma 3 kuuseks sain ja õhtul sõime seda. No tegelt sain kolme kuuseks kolmapäeval aga kuna vanavanaema oli külas siis sõime seda juba teisipäeval. Eriti meeldis mulle see küünal mis pandi siis põlema kui tuba pime oli. See oli niiiiii lahe ja mulle väga meeldis. Öösel jälle ma eriti ei maganud. Tahtsin emme kaissu ja laiutasin koos issiga nii et emme jälle magada ei saanud. Aga noh, mis ta ikka magab.
 Kolmapäeval saingi 3 kuuseks! Ning sellel samal päeval hakkasin ilusti haarama. Ma tegelt juba varem suure vaevaga sain mänguasjast kinni aga üldjuhul unustasin et käsi tuleb rusikast ära võtta. Aga nüüd terve kolmapäeva sain sellega ilusti hakkama ja tegelikult ka täna, neljapäeval. Koguaeg tirin oma pea kohal olevaid mõmmisid. Tahaks neid suhu ka saada aga ei ulata ja siis riidlen nendega et nad natuke liiga kaugel on.

Pilte emme lisab kas täna õhtul või siis esmaspäeval. Ma luban teile seda! :)

No comments:

Post a Comment