Monday, April 15, 2013

Esimene reis

 Reede hommikul oli äratus väga vara. Emme ja issi äratasid mind juba kell 5.15 üles et Soome minna. Söödud, riided vahetatud, kuivmähku pandud ja hakkasime minema. Kohe kui kõhukotti sain siis jäin uuesti magama. Sadamasse jõudsime päris vara. Seal ärkasin ja uudistasin ringi ning jutustasin palju. Tuju oli hea. Laevas algul magasin natukene. Ärkasin ja vaatasin ringi. Põnev ja huvitav oli kuna kõik oli uus. Seejärel jäin uuesti tuttu. Kui ärkasin siis otsustasin et ei viitsi istuda. Niisiis emme ja issi jalutasid kordamööda ringi minuga. Hiljem vaatasin aknast välja mis oli minu jaoks eriti huvitav, mis siis et udu oli palju ja nägi ainult natukene. Pärast 2 ja poole tunnist sõitu jäin uuesti magama kui riidesse pandi et maha minna laevalt. Vanaema Liina tuli meile sadamasse vastu ja sõidutas meid Taavi ja Areviku juurde. Neid polnud kedagi kodus ja mina magasin toas edasi. Varsti ärkasin ning ei olnud just parimas tujus. Kõik oli nii võõras minu jaoks ju. Mingi aeg läksime emme ja issiga õue kuna ma olin väsinud ja toas ei tahtnud kuidagi magama jääda. Kaua me ei olnud kuna vankrit ju polnud ja kõhukotis oli mind raske tassida. Onu Taavi oli ka uba kodus ja varsti tuli ka tädi Arevik. Mind nunnutati ja hoiti süles. Kuid võõras oli endiselt kõik ja tuju oli halb. Hiljem tuli ka vanaema Liina ja Rasmus. Kisa oli palju kuna rahvast ja lapsi oli palju. Magama ma ei jäänud ja tuju oli ikkka halb. Õhtul, kui inimesti oli vähemaks jäänud ja oli vaiksem siis oli mul ka parem tuju ja naratasin ning jutustasin rohkem. Hakkasin vaikselt harjuma ka. Öö oli rahulik ja magasin ilusti hommikuni mida tavaliselt kodus ei juhtu. Aga ma olin väsinud ka kuna polnud päeval palju maganud. Hommikul ärkasin issiga ja emme natuke magas edasi.
 Laupäeval oli mul veidi parem tuju ning ka vanaema ja Rasmus tulid juba hommikul. Lõuna ajal läksime sealt ära onu Lauri juurde. Emme, vanaema ja tädi Kaija läksid poodi ja mind ja teisi lapsi jäeti onu Lauri ja issiga. Koht oli taas uus ja tuju polnud just parim. Mingi aeg läksin emme, issi ja vanaemaga autoga sõitma. Algul tegin kõva häält ja magama ei jäänud. Kui olin tuttu jäänud siis läksime poodi kuid parklas ärkasin ja tahtsin ka poodi ju minna. Poes olime tund aega ja magasin seal rahulikult. Toas taas ärkasin ning olin vaheldumisi kuri ja rõõmus. Magada sain ka vahepeal ja ärgates oli hea tuju. Õhtul lihtsalt jäin emme süles magama ilma kussutamiseta ja söögita. Magasin taas terve öö.
 Pühapäeval olin hommikul heas tujus ja veidi rohkem harjunud kuid jorisesin ikka. Päeval tuli ka onu Mati ja lapsi oli veel rohkem ning kisa ka. Kuid mina magasin selle kisa sees väääga hästi, ei häirinud üldse. Hiljem läksime onu Matile ka korraks külla. Seal sõin, tehti paar pilti minust ja hakkasimegi sadamasse sõitma. Autos jäin juba magama ning ka kogu laevasõidu magasin maha. Kodus samuti ei ärganud ning magasin ilusti hommikuni. 
 Kodus on ikka kõige parem. Koguaeg olen täna olnud rahulik ja magama ilusti jäänud. 

laivapiaaaaal

ülipõnev

Arevikuga :)
Emiliaga :)
Onu Taavi

Beritiga sõbraks saamas
Berit, väike pätu
Rasmus poosetas :D
Emme ja Berit
Onu Rasmusel on kipa müts
Nii vajusin laupäeva õhtul ära :D
Renet läks ka tuttu :D

Berit pätti tegemas

Nii nunnud papud :)
Onu Mati robot-dinosaurust parandamas
Vanaema Liina!
Onu Mati 

Issiga tudu
Vanaema mängis ka minuga :)


Jaaaa Berit tegi jälle pätti :D
Kitty kaisus hea magada
Ja kogu tee tagasi olin sedasi :)

No comments:

Post a Comment