Tuesday, April 23, 2013

Esimene haigus..

 Neljapäeva hommikul magasin kaua, alles pool 10 ärkasin esimest korda. Kohe süüa ei tahtnud ja olin suhteliselt uimane. Emme algul mõtles et ma olen lihtsalt väsinud aga mõne aja pärast kraadis mind: palavik 38,1. Ma ei nutnud ega midagi, lihtsalt magasin, vahepeal ärkasin ja sõin alla poole tavakogusest ning kohe magasin edasi. Nii kuni õhtuni. Siis oli palavik juba 39,1 ning emme pani küünla. Uinusin kiirelt.
 Reede hommikul oli endiselt palavik 38,6. Magasin endiselt enamuse ajast. Pool tundi umbes olin üleval korraga kõige rohkem. Päeval palavik oli langenud: 37,8. Õhtuks oli palavik kadunud ning ka tuju juba parem. Mõneks ajaks. Kõht oli mul ka korrast ära ning eks see tegi ka valu ju. Kõik oli pahasti. Nutsin palju, enam ei jäänud kuidagi magama.
 Nädalavahetuste hommikul magasin kaua kuid päeval enamuse ajast nutsin ja olin koguaeg emme süles, kes mind kussutas. Kuid see ei rahustanud mind väga. Mul oli nii halb olla endiselt, olenemata sellest et palavikku enam polnud. Viirus oli endiselt sees veel ju. Magasin vähe. Ja nii see raske nädalavahetus möödus.
 Esmaspäeval oli juba veidi parem olla kuid siiski nutsin palju. Õhtul käisime ka jalutamas üle pika aja. Kell oli juba nii palju et ma jäin lausa ööunne.
 Täna, teisipäeval, oli issil vaba päev. Tuju on mul hea olnud, leppisin ka mängumatil juba. Parem olla ka veidi. Täna käisime ka arstitädi juures. Ta mõõtis mind ja kaalus, mida on näha vasakul servas. Haiguse tõttu ma täna süsti ei saanud. Lähme järgmine teisipäev uuesti ning siis saan ka saatekirja närviarsti juurde niisama igaksjuhuks. Arstitädi kiitis mind aga mina vastasin talle suure kisaga. Nüüd käisin issiga vannis ja jäängi tuttu :)

 niisama armas olemas :)


 jepp, tahaks neid kõiki seal ära süüa





 kleit maitseb ka hästi

 selle pildiga soovin õnne onu Rogerile ja tädi Janale abiellumise puhul! 
 ''ah, ütlesid midagi vä?''

 issi tegi lennukid-MEELDIS
emme näitas notsut-EI MEELDINUD

No comments:

Post a Comment