Sunday, April 28, 2013

 Kolmapäev ja neljapäev olid täitsa tavalised päevad, ei miskit uut.
Reede õhtul saime onu Mario käest lamamistooli mulle. Kollast värvi. Mulle meeldib seal olla ja nii saab ka emme oma toimetusi teha vahepeal ja issile söögi samuti valmis teha kui ta töölt tuleb. Muidu pidi minuga tegelema ju. 
 



Laupäeval oli issil vaba päev. Hommikul läks ta onu Rogeriga tööle kaasa ja meie emmega jäime kahekesti koju nende tulekut ootama. Peale lõunat läksime onu Rogerile ja tädi Janale külla Luigele. Neil on niiii suur maja. Seekord pidasin ennast juba veidi paremini üleval kui eelmine kord. Emme ja issi sülest naeratasin küll tädi Jana emmele ja ka onu Rogeri emmele. Algul suured grillisid õues ja mina magasin enamuse aja vankris. Õhtul toas olin üleval ja kui tuli ööune aeg, siis läksin issi ja onu Rogeriga jalutama. Paar tundi olime lausa väljas ja magasin ilusti hommikuni issi kaisus.

 vankris tudu
 emme ja issiga!
 onu Roger grillis

onu Rogeri emme Janaga

 Pühapäeval olin hommikul taas heas tujus. Lõuna ajal hakkasime koju sõitma. Tuppa pidid emme ja issi mind turvahälliga ja vankrit trepist tassima. Pean mainima et me elame 8.ndal korrusel. Keegi oli lifti oksendanud. Koju jõudes ei olnud tuju mul just parim. Emme käis vahepeal kuskil ära ja kui tagasi tuli siis tuli varsti ka tädi Birgit külla. Tuju mul polnud endiselt parim ning peale vanni jäin ööunne ja issi läks ka ööseks tööle, oleme emmega kahekesti öösel esimest korda. 


 tädi Birksiga



tuju oli vahepeal korraks hea ka :)

No comments:

Post a Comment